Tecnica

Tecnica

Filtru

Gama de prețuri

Confirmați selecția

Povestea brandului italian Tecnica a început în anii 1930, când Oreste Zanatta a deschis un mic atelier pentru a face pantofi pentru bărbații care lucrau în Dolomiții din apropiere. Fiii săi, Giancarlo și Ambrosiano, au decis să continue tradiția familiei și au fondat Calzaturificio Tecnica Spa în 1960. Doar zece ani mai târziu, tânăra companie era în creștere și a devenit unul dintre cei mai importanți producători de încălțăminte de exterior din lume. Faptul că, încă de la început, s-au bazat pe dorința de a-și împinge produsele înainte a jucat cu siguranță un rol important în acest sens.

Pe pârtii

Tecnica_13Popularitatea crescândă a schiului în Italia a determinat marca Tecnica să își schimbe accentul și orientarea către sporturile de iarnă. În curând a devenit clar că acesta a fost un pas în direcția cea bună. Succesul cizmelor Moon Boots din 1969 este o dovadă în acest sens. După cum sugerează și numele, designerii s-au inspirat din încălțămintea purtată de astronauții de pe Apollo, care au fost primii care și-au lăsat amprenta pe suprafața Lunii.

Tecnica_15Doar un an mai târziu, Tecnica a lansat primele ghete de schi. Modelul Tecnus a început călătoria brandului spre a deveni unul dintre cei mai mari producători de ghete de schi din toate timpurile. Compania și-a atins poziția de lider datorită, printre altele, dezvoltării și inovației pe care a adus-o produselor sale. De exemplu, două tehnologii revoluționare introduse în 2002. Prima este cizma interioară termoformabilă HOTFORM, iar cea de-a doua este Rapid Access, o soluție de design care facilitează punerea și scoaterea ghetelor de schi.

În lumea munților

Tecnica_14La mijlocul anilor 1980, Tecnica a decis să se aventureze printre vârfurile munților dincolo de lunile de iarnă, astfel că în 1985 a venit cu o colecție de ghete pentru drumeții și trekking, pe care a completat-o ulterior cu o gamă de modele pentru trail running. În anii următori, și-a subliniat intrarea decisivă în segmentul încălțămintei pentru activități în aer liber prin preluarea a două mărci tradiționale, germanul Lowy și italianul Dolomite. Acestea au devenit o parte solidă a noului grup Tecnica Group, care include, de asemenea, Blizzard, Nordica, Moon Boot și Rollerblade.

Tecnica a aderat timp de multe decenii la o filozofie care este cel mai bine rezumată în cuvintele unuia dintre fondatorii săi, Giancarlo Zannata, care a spus la propriu: "Pasiunea pentru munca grea și o dorință constantă de creștere și inovație sunt cele mai importante valori din viața mea." Această abordare este perfect reflectată în tehnologia revoluționară numită Custom Adaptive Shape, care aduce capacitatea de a adapta pantoful la piciorul unei anumite persoane. Sigur, de ani de zile putem să ne facem cizmele de schi să aibă această formă, dar în lumea cizmelor de exterior, este o inovație completă și o caracteristică unică pe care nicio altă companie nu o oferă.

Tecnica_05


FORMĂ ADAPTABILĂ PERSONALIZATĂ

Doriți să aflați mai multe despre tehnologia Tecnica de modificare a încălțămintei prin termoformare? Citiți pagina articolul de pe blogul nostru, sau urmăriți videoclipul care prezintă pe scurt întregul proces de coacere.