Termeni și condiții
Termenii și condițiile se aplică achizițiilor din magazinul online www.niponino.ro și definesc și specifică în continuare drepturile și obligațiile vânzătorului și ale cumpărătorului.
TERMENI ȘI CONDIȚII ȘI REGLEMENTĂRI PRIVIND RECLAMAȚIILE
Conținut:
1. Introducere | 7. Reguli de bază pentru achiziție |
2. Comanda de produse | 8. Evaluarea satisfacției clientului |
3. Preț, condiții de plată, condiții de livrare, produs | 9. Politica de confidențialitate |
4. Timpi de livrare | 10. Procesarea cookie-urilor |
5. Returnarea mărfurilor și retragerea din contract | 11. Dispoziții finale |
6. Garanție, condiții de reclamație și procedura de reclamație | MODEL DE FORMULAR DE RETURNARE |
1. Introducere
1.1. Vânzătorul este societatea comercială Niponino s.r.o., cu sediul social înregistrat la Zádveřice 84, 763 12 Zádveřice-Raková, ID-ul COMPANIEI: 19401990, NUMĂR DE TVA: CZ19401990, (denumit în continuare „vânzător”). Societatea comercială Niponino s.r.o. operează un portal web de cumpărături/magazin web pe site www.niponino.ro (denumit în continuare „magazinul web”).
Datele de contact ale vânzătorului:
Email: info@niponino.ro
Telefon: +40 31 631 6061
Procesarea comenzilor și informații: Luni - Vineri 09:00 - 17:00 , excluzând zilele nelucrătoare și sărbători. Acești termeni pot fi modificați sau actualizați în orice moment la www.niponino.ro .
1.2. Un consumator este o persoană (denumită în continuare „consumator” sau „cumpărător”) care are posibilitatea de a naviga produsele din magazinul online. Consumatorul are posibilitatea de a comanda produsele selectate și de a plăti prețul de achiziție pentru ele după ce a studiat cu atenție caracteristicile produselor și a acceptat acești termeni și condiții.
1.3. Un contract la distanță este un contract între vânzător și consumator (cumpărător) convenit și încheiat exclusiv prin unul sau mai multe mijloace de comunicare la distanță, fără prezența fizică simultană a vânzătorului și a consumatorului, în special prin utilizarea unui site web, a poștei electronice, telefon, chat online (sau o listă de adrese sau un catalog de oferte). Crearea unui contract la distanță se înțelege a fi o comandă obligatorie cu obligație de plată.
2. Comanda de produse
2.1. Achiziția de produse se realizează sub forma emiterii și trimiterii unei comenzi de către consumator în magazinul online al vânzătorului. Consumatorul poate găsi toate caracteristicile produselor (descrierea acestora) sau serviciile suplimentare ale produselor (produse personalizate sau fabricate la comandă) înainte de cumpărare. Orice informații suplimentare despre caracteristicile mărfurilor le vom furniza prin e-mail sau aplicația de chat.
2.2. Consumatorul are dreptul de a plasa o comandă fără înregistrare.
Prin trimiterea unei comenzi cu obligație de plată, consumatorul și vânzătorul au încheiat un contract la distanță.
Comanda este trimisă în mod corespunzător dacă conține toate datele solicitate - denumirea produselor comandate, cantitatea acestora, prețul inclusiv TVA, livrare, adresa de facturare, numele și prenumele și adresa de e-mail și telefon al consumatorului.
După plasarea comenzii, consumatorul primește un e-mail de confirmare a plasării comenzii, care servește drept confirmare a încheierii contractului la distanță.
În cazul unor probleme cu comanda, vânzătorul va informa imediat consumatorul.
2.3. Vânzătorul își rezerva dreptul de a nu încheia un contract cu Cumpărătorul, în special în cazul:
• produsele sunt epuizate între actualizări periodice de stoc pe magazinul online www.niponino.ro.
• nu se poate livra marfa din cauza furtului sau deteriorării acestora.
• apare o eroare evidentă în prețul mărfurilor - prețul indicat pe www.niponino.ro diferă semnificativ de prețul obișnuit cu excepția cazului în care produsele date sunt declarate cu siguranță a fi „reducere specială” sau „promoție”.
3. Preț, condiții de plată, condiții de livrare, produs
3.1. Prețul produsului este stabilit de lista de prețuri a Vânzătorului. Toate prețurile din magazinul online includ TVA de 19%.
3.2. La ridicarea produselor, consumatorul plătește prețul pentru bunuri + taxe poștale și ambalare și, după caz, prețul pentru prestarea serviciului de ramburs sau o taxă de manipulare.
3.3. Consumatorul are dreptul de a alege el însuși metoda de livrare în formularul de comandă al magazinului online sau prin alte mijloace de comunicare cu vânzătorul.
4. Timpi de livrare
4.1. Data de livrare a mărfurilor depinde de tipul de produse comandate. Cu toate acestea, în general, data de livrare a mărfurilor este aproximativ 2-7 zile lucrătoare, nu mai târziu de 14 zile de la data comenzii. Cu excepția cazului în care părțile au convenit altfel, vânzătorul este obligat să livreze articolul consumatorului în cel mult 30 de zile de la data încheierii contractului.
4.2. În cazul în care vânzătorul nu își îndeplinește obligația de a livra produsele în termen de 30 de zile de la data încheierii contractului de cumpărare (confirmarea comenzii obligatorii cu obligația de plată), consumatorul are dreptul de a se retrage din contractul de cumpărare.
4.3. În cazul în care vânzătorul nu își îndeplinește obligația de a livra articolul în termenul conform punctului 4.2 și nu livrează produsele nici în perioada suplimentară rezonabilă prevăzută de cumpărător, cumpărătorul are dreptul de a se retrage din contract.
4.4. În cazul în care cumpărătorul se retrage din contract conform punctelor 4.2 sau 4.3, vânzătorul este obligat să restituie cumpărătorului toate plățile primite în baza contractului.
4.5. Riscul de pierdere sau de deteriorare a bunurilor trece la dumneavoastră, în calitate de cumpărător, în momentul în care dumneavoastră sau o terță parte desemnată de dumneavoastră, alta decât transportatorul, intră în posesia fizică a produselor. Cu toate acestea, fără a afecta drepturile dumneavoastră față de transportator, riscul de pierdere sau de deteriorare a bunurilor vă este transferat în momentul în care predați bunurile transportatorului, dacă autorizați transportatorul să le transporte singur, în cazul în care vânzătorul nu v-a oferit opțiunea de transport.
5. Returnarea mărfurilor și retragerea din contract
5.1. Dreptul de retragere din contract
5.1.1 Aveți dreptul de a vă retrage din contractul la distanță fără a indica niciun motiv în termen de 14 zile conform OUG nr 34/2014, de la data:
(a) atunci când dumneavoastră sau un terț desemnat de dumneavoastră, altul decât transportatorul, primiți livrarea produselor sau dacă:
(b) bunurile comandate de consumator într-o singură comandă sunt livrate separat, în momentul primirii produselor care au fost livrate ultima dată
(c) în cazul mărfurilor formate din mai multe părți sau piese, în momentul acceptării ultimei părți sau piese
(d) în cazul mărfurilor livrate în mod repetat într-o perioadă de timp specificată, la momentul acceptării primei livrări.
Termenul de retragere dintr-un contract la distanță (contract de cumpărare/confirmarea unei comenzi obligatorii cu obligație de plată) se consideră a fi respectat dacă retragerea este transmisă Vânzătorului cel târziu în ultima zi a perioadei menționate. la (a) la (d) din prezenta clauză.
Aveți dreptul să vă exercitați dreptul de a vă retrage dintr-un contract la distanță făcând o declarație explicită prin intermediul formularului online de pe site, prin e-mail comenzi@niponino.ro; sau aveți dreptul să utilizați modelul de formular de retragere (anexa de mai jos) în acest scop.
5.1.2 În cazul în care bunurile livrate nu au caracteristicile pentru care consumatorul și-a exprimat interesul și care se potrivesc cu descrierea furnizată de Vânzător, Vânzătorul va suporta costurile de returnare a bunurilor și de livrare a acestora în conformitate cu contractul, așa cum precum și orice costuri suportate în mod rezonabil de Cumpărător în legătură cu acestea.
5.2. Consecințele retragerii din contract
După revendicarea dreptului de retragere, vă vom rambursa toate plățile efectuate în legătură cu încheierea contractului, în special prețul de achiziție, inclusiv costul livrării. Acest lucru nu se aplică costurilor suplimentare dacă ați ales o altă metodă de livrare decât cea mai ieftină metodă de livrare normală pe care o oferim. Plățile vă vor fi rambursate în calitate de consumator (cumpărător) fără întârzieri nejustificate, în cel mult 14 zile de la data la care primim notificarea dumneavoastră de retragere. Aceste costuri vor fi rambursate în același mod în care ați efectuat plata, cu excepția cazului în care ați fost de acord în mod expres cu o altă metodă de plată, fără a suporta niciun cost suplimentar.
Plata pentru bunurile achiziționate vă va fi rambursată numai după livrarea mărfurilor returnate înapoi la adresa depozitului de transport Niponino din Republica Cehă.
Trimiteți-ne bunurile înapoi în cel mult 14 zile de la data aplicării dreptului de retragere. Se consideră că termenul limită a fost respectat dacă trimiteți bunurile înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
Costurile directe de returnare a bunurilor sunt suportate de consumator. Estimarea costurilor este 10 lei[2] (curier).
Consumatorul este răspunzător numai pentru orice diminuare a valorii bunurilor ca urmare a manipulării acestora în alt mod decât cel necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționalitatea bunurilor.
(Stabilește obligațiile consumatorului în cazul retragerii din contract, în special obligația consumatorului de a returna bunurile vânzătorului în cel mult 14 zile de la data retragerii din contract și răspunderea pentru uzură excesivă cauzată de utilizarea bunurilor. Consumatorul trebuie să poată testa funcționalitatea bunurilor după livrare, dar nu poate folosi bunurile. Pentru a constata natura, caracteristicile și funcționalitatea bunurilor, consumatorul trebuie să manipuleze și să inspecteze mărfurile numai în același mod în care ar putea să o facă într-un magazin de cărămizi și mortar. Consumatorul este obligat să manipuleze și să inspecteze bunurile cu atenția cuvenită în timpul perioadei de retragere, de exemplu, consumatorul trebuie să încerce doar hainele achiziționate, dar nu trebuie să le poarte, ceea ce implică obligația de a returna bunurile cu etichetele originale sau alte mijloace de protecție sau identificare).
Consumatorul se poate retrage și din contractul, al cărui obiect este livrarea bunurilor, înainte de începerea perioadei de retragere.
Consumatorul nu se poate retrage din contract, al cărui obiect este:
(a) vânzarea de bunuri realizate conform cerințelor specifice ale consumatorului, de bunuri pe măsură sau de bunuri destinate în mod special unui singur consumator;
(b) efectuarea reparațiilor sau întreținerii urgente solicitate în mod expres de către consumator de la vânzător; acest lucru nu se aplică contractelor de servicii și contractelor de vânzare de bunuri, altele decât piese de schimb necesare pentru efectuarea reparațiilor sau întreținerii, dacă acestea au fost încheiate în timpul vizitei vânzătorului la consumator și consumatorul nu a comandat acele servicii sau bunuri în avans,
(c) vânzarea de mărfuri închise în ambalaje de protecție care nu sunt adecvate pentru returnare din motive de sănătate sau igienă și al căror ambalaj de protecție a fost deteriorat după livrare;
5.3. Vânzătorul își rezervă dreptul de a anula comanda (retragerea din contract) sau o parte a acesteia dacă:
a) bunurile comandate nu mai sunt fabricate sau au încetat să fie fabricate,
(b) prețul furnizorului produsului s-a modificat,
(c) prețul afișat al produsului a fost incorect
(d) produsele nu erau în stoc
5.4. Autoritatea de supraveghere a furnizării de bunuri/prestarea de servicii de către vânzător și protecția consumatorului este Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor cu sediu pe Bulevardul Aviatorilor nr. 72, sector 1, București, cod poștal: 011867, https://anpc.ro/.
6. Garanție, condiții de reclamație și procedura de reclamație
6.1. Prevederile acestei secțiuni nu se aplică unui cumpărător care achiziționează bunuri în scop de afaceri și nu pentru consumul personal al persoanelor fizice. Persoanele juridice au dreptul de a garanta (juridice și comerciale) conform Legii nr. 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile aferente acestora, consolidată la 10 februarie 2016, prin republicarea în Monitorul Oficial, Partea I nr. 347 din 6 mai 2008, și cuprinde modificările aduse prin următoarele acte: OUG 174/2008; OUG 34/2014. Garanția oferită persoanelor juridice este de 12 luni.
6.2. Pentru toate bunurile achiziționate în baza de relații civile, perioada de garanție în conformitate cu legea romana este în mod normal de 24 de luni, cu excepția cazului în care legea romană prevede o perioada mai scurta pentru anumite tipuri de bunuri. Perioada de garanție începe de la data primirii mărfii de către cumpărător.
6.3. Durata perioadei de garanție se bazează pe legislația română, dacă nu se prevede altfel în cardul de garanție, perioada de garanție este de 24 de luni și începe de la data primirii produselor de către cumpărător. Dacă pe articolul vândut, pe ambalajul acestuia sau pe instrucțiunile care îl însoțesc este indicată o perioadă de utilizare, perioada de garanție nu va expira înainte de expirarea acestei perioade. Perioada de garanție nu poate fi scurtată și nu poate fi confundată cu durata de viață a produselor. Un defect al unui produs este considerat a fi absența unei caracteristici a produsului care este în general presupusă pentru un produs de un anumit tip și vechime și ca urmare a căreia posibilitatea de utilizare a produsului este redusă substanțial (de exemplu, bateriile) . În acest caz, garanția asigură cumpărătorul că poate folosi articolul în orice moment în perioada de garanție, dar numai pentru perioada de timp care rezultă din natura articolului sau din standardul tehnic sau care este marcată pe acesta ca fiind durata de viață (funcție).
6.4. Garanția nu acoperă defectele și daunele cauzate de: uzura normală, acțiunile Cumpărătorului sau a unei terțe părți după ce Cumpărătorul a preluat livrarea bunurilor, manipularea neprofesională, neglijentă, încărcare excesivă, deteriorări mecanice sau uzură, utilizare a mărfurilor contrare instrucțiunilor sau scopului lor de utilizare sau nerespectarea regulilor de utilizare, întreținere sau depozitare, asamblare sau instalare sau depozitare neprofesională sau necorespunzătoare, ca urmare a neefectuării inspecțiilor regulate de întreținere și service (dacă acestea sunt specificate în manualul de utilizare) pentru produse din categoria schiuri, role și biciclete.
6.5. Garanția Cumpărătorului este, de asemenea, nulă dacă sigiliul este îndepărtat de pe produs sau dacă produsele sunt manipulate.
6.6. Cumpărătorul poate depune o reclamație, plângere sau altă solicitare:
- Prin completarea formularului online de pe site-ul www.niponino.ro si urmând instrucțiunile.
- Dacă este necesar, vânzătorul va cere cumpărătorului să trimită bunurile împreună cu alte documente solicitate (în special dovada achiziției) la:
www.niponino.ro , ID 96773259
Tel. +40 316 300 402
Strada Virginia Nr.4
077096 Dragomirești-Deal , Ilfov
CTPark A1 Km13[3]
6.7. Cumpărătorul va atașa bunurilor revendicate un original lizibil sau o copie tipărită a formularului de pe www.niponino.ro. Produsele trebuiesc livrate în stare curată și cu accesoriile furnizate împreună cu marfa.
6.8. Evaluarea reclamației este posibilă fie prin transmiterea produselor către vânzător, fie prin trimiterea de fotografii folosind formularul web, dacă furnizorul apreciază că fotografiile sunt suficiente pentru a evalua reclamația. Vânzătorul va emite o confirmare către consumator atunci când se face o reclamație. Reclamațiile nu pot fi luate în considerare fără ca produsele sa fie prezentate (fotografii prin e-mail sau fizic la depozit) . Cumpărătorul poate obține toate informațiile despre derularea procedurii de reclamație prin comunicare prin e-mail: info@niponino.ro .
6.9. În cazul în care este un defect care poate fi înlăturat, cumpărătorul are dreptul să îl înlăture gratuit, în timp util și în mod corespunzător. Vânzătorul este obligat să înlăture defectul fără întârzieri nejustificate. Cumpărătorul poate, în loc să înlăture defectul, să ceară înlocuirea articolului sau, dacă defectul se referă doar la o parte a articolului, înlocuirea piesei, dacă aceasta nu implică costuri disproporționate pentru vânzător în raport cu prețul mărfurilor sau gravitatea defectului. Vânzătorul poate înlocui întotdeauna articolul defect cu unul fără defecte în loc să înlăture defectul, dacă acest lucru nu cauzează inconveniente serioase cumpărătorului. Dacă există un defect care nu poate fi înlăturat și care împiedică folosirea corectă a lucrului ca lucru fără defecte, cumpărătorul are dreptul de a schimba lucrul sau are dreptul de a se retrage din contract. Aceleași drepturi aparțin cumpărătorului dacă defecțiunile sunt reparabile, dar dacă cumpărătorul nu poate folosi în mod corespunzător articolul din cauza reapariției defectului după reparație sau din cauza unui număr mai mare de defecte. Dacă există alte defecte ireparabile, cumpărătorul are dreptul la o reducere rezonabilă la prețul articolului.
6.10. Vânzătorul este obligat să trateze reclamația într-una din modalitățile menționate la paragraful 6.9 și să emită un document scris despre tratarea reclamației în cel mult 30 de zile de la data plângerii în conformitate cu Legea privind protecția consumatorilor și reglementările legale. . Cumpărătorul ia la cunoștință și este de acord că dovada depunerii plângerii și gestionării reclamației vor fi livrate Cumpărătorului în conformitate cu reglementările legale. După încheierea procedurii de reclamație, precum și la solicitarea Cumpărătorului, Cumpărătorul este obligat să ridice produsele revendicate de la Vânzător în termen de 30 de zile, dacă reclamația a fost soluționată sub forma unei reparații, reduceri, schimb de mărfuri. (bunuri noi) sau respingerea plângerii.
6.11. Vânzătorul își rezervă dreptul de a percepe o taxă de depozitare de 5 lei inclusiv TVA pe zi pentru bunurile nerevendicate după expirarea perioadei de 30 de zile, dacă consumatorul a fost informat în mod explicit că bunurile sunt gata de colectare de către consumator.
6.12. Rezolvare alternativa a disputei
În caz de nemulțumire cu privire la modul de tratare a reclamației de către Vânzător, Cumpărătorul are dreptul de a contacta Vânzătorul cu o cerere de corectare. Dacă Vânzătorul răspunde la cererea de mai sus a Cumpărătorului într-un mod negativ sau nu răspunde în termen de 30 de zile de la expedierea acesteia, Cumpărătorul va avea dreptul de a depune o cerere pentru inițierea unei soluții alternative a litigiilor. către autoritatea competentă pentru soluționarea alternativă a litigiilor. În România, autoritatea competentă este Autoritatea Națională pentru Protecția Clienților sau o altă persoană juridică autorizată competentă înregistrată în lista entităților de soluționare alternativă a litigiilor menținută de Ministerul Economiei al României. Clientul poate folosi și platforma online de soluționare a litigiilor disponibilă pe site http://ec.europa.eu/consumers/odr/ să trimită o propunere de soluționare alternativă a litigiului dintre consumatori .
Având în vedere prevederile Regulamentului (UE) nr. 524/2013 privind soluționarea online a litigiilor consumatorilor și de modificare a Regulamentului (CE) nr. 2006/2004 și Directiva 2009/22/CE, Utilizatorul/Cumpărătorul are posibilitatea de a opta pentru soluționarea extrajudiciară a eventualelor litigii, și prin utilizarea platformei europene de soluționare a litigiilor online (platforma SOL), un instrument digital creat de către Comisia Europeană pentru a facilita soluționarea independentă, imparțială, transparentă, eficientă, rapidă și echitabilă, prin mijloace extrajudiciare, a litigiilor privind obligațiile contractuale rezultate din contractele de vânzare sau furnizare de servicii online între un consumator cu reședința în Uniunea Europeană și un comerciant stabilit în Uniunea Europeană. În acest sens, linkul existent în secțiunea: Soluția online a litigiilor poate fi accesată.
7. Reguli de bază pentru achiziție
7.1. Produsele se expediază numai pe teritoriul României.
Prețurile produselor includ toate taxele și tarifele, cu excepția costului de livrare a produselor.
Formele individuale de reduceri nu pot fi combinate. Reducerile nu se adună.
Toate comenzile plasate sunt considerate obligatorii.
Fiecare comandă va primi un număr de înregistrare sub care va fi păstrată până la procesare.
Cumpărătorul este informat despre starea comenzii în timpul procesării acesteia prin e-mailuri de informare trimise de către Vânzător la adresa de e-mail specificată de Cumpărător în comandă.
Prețurile sunt valabile până la sfârșitul lunii calendaristice, iar oferta este valabilă în limita stocului disponibil.
Prin trimiterea comenzii, Cumpărătorul confirmă că a citit acești Termeni și Condiții și Procedura de Reclamații.
Toate datele personale furnizate de cumpărător la înregistrarea sau plasarea unei comenzi sunt supuse protecției datelor și vor fi utilizate numai pentru procesarea comenzii (inclusiv evaluarea satisfacției).
8. Evaluarea satisfacției clientului
8.1. Pentru a îmbunătăți calitatea serviciilor și bunurilor oferite, Vânzătorul folosește instrumentul software de mai jos pentru măsurarea și evaluarea satisfacției clienților. Ca parte a evaluării satisfacției, formularele de evaluare sunt trimise clientului. Clientul poate anula oricând trimiterea acestor evaluări sau poate solicita ștergerea evaluărilor lor retroactiv.
8.2. Pe baza comenzii sale, cumpărătorului i se trimite pe adresa sa de e-mail Niponino un formular de evaluare a mărfurilor, în care i se cere să evalueze produsele care au făcut parte din comanda sa. Dacă este completat, ratingul din acest formular este utilizat și afișat în detaliu al produsului selectat ca recenzie de produs pe www.niponino.ro. Cumpărătorul are opțiunea de a anula trimiterea formularului de evaluare a clienților Niponino direct în acest formular sau contactând serviciul clienți la info@niponino.ro.
8.3. Măsurăm satisfacția dvs. față de achiziția dvs. prin chestionare prin e-mail, ca parte a programului Clienți verificați, în care este implicat magazinul nostru electronic. Vă trimitem acestea de fiecare dată când faceți o achiziție în magazinul nostru web, cu excepția cazului în care, în conformitate cu Legea nr. 506/2004 privind comunicațiile electronice, cu modificările și completările ulterioare, nu refuzați trimiterea de corespondență electronică în scopuri de marketing direct. Prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul trimiterii de chestionare în cadrul programului „Verificat de către Clienți” se realizează pe baza interesului nostru legitim, care este de a determina satisfacția dumneavoastră cu privire la achiziția dumneavoastră de la noi. Pentru trimiterea chestionarelor, evaluarea feedback-ului dumneavoastră și analiza poziției noastre pe piață, folosim un agent de procesare, care este operatorul portalului Compari.ro. În aceste scopuri, este posibil să transmitem informații despre bunurile achiziționate și adresa dvs. de e-mail. Datele dumneavoastră cu caracter personal nu sunt transmise niciunei terțe părți în scopuri proprii atunci când trimiteți chestionare prin e-mail. Vă puteți opune în orice moment primirii chestionarelor prin e-mail în cadrul programului Verificat de către clienți, refuzând chestionare suplimentare utilizând linkul din e-mailul care conține chestionarul. În caz de obiecție, nu vă vom mai trimite chestionarul. Mai multe despre Verificat de către clienți serviciu.
Vă trimitem acestea de fiecare dată când faceți o achiziție în magazinul nostru web, cu excepția cazului în care, în conformitate cu Legea nr. 506/2004 privind comunicațiile electronice, cu modificările și completările ulterioare, nu refuzați trimiterea de corespondență electronică în scopuri de marketing direct.
9. Politica de confidențialitate
9.1. Cumpărătorul declară în mod expres că a citit acești Termeni și Condiții și furnizează datele cu caracter personal în mod voluntar în scopul prelucrării acestora, în special achiziționarea, colectarea, diseminarea, înregistrarea, organizarea, prelucrarea sau modificarea, preluarea, consultarea, rearanjarea, combinarea acestora, relocare, utilizare, depozitare, blocare, eliminare, transferul lor transfrontalier către statele membre UE și țări terțe, dezvăluire, furnizare, accesibilitate.
9.2. Cumpărătorul își dă consimțământul în conformitate cu h Legea nr.190/2018 pentru Protecția datelor cu caracter personal și asupra modificărilor și completărilor la anumite acte, astfel cum au fost modificate (denumit în continuare „Legea privind protecția datelor cu caracter personal”) pentru prelucrarea datelor cu caracter personal în scopuri de marketing, trimitere de oferte de marketing, buletine informative, informații despre produse și știri, și în scopuri de marketing direct, inclusiv transmiterea de informații de marketing cu caracter general, în sensul prevederilor Legii nr. 506/2004. privind comunicațiile electronice , astfel cum a fost modificat, în special prin poștă și/sau poștă electronică. Cumpărătorul își dă consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal în scopurile definite în acești Termeni și Condiții de utilizare prin încheierea unui contract de vânzare sau prin alte mijloace similare adecvate. Acest consimțământ poate fi revocat de către cumpărător în orice moment și gratuit.
9.3. Vânzătorul poate prelucra datele cu caracter personal furnizate de Cumpărător, în special în ceea ce privește datele de contact ale Cumpărătorului, inclusiv numele, prenumele, gradul academic, adresa, adresa de livrare dacă diferă de adresa de facturare, adresa de e-mail și numărul de telefon, sexul și data nașterii.
9.4. Vânzătorul declară prin prezenta că va folosi datele personale ale Cumpărătorului obținute numai în scopurile menționate mai sus.
9.5. Cumpărătorul acordă Vânzătorului consimțământul menționat anterior pentru prelucrarea datelor cu caracter personal pe durata scopului prelucrării datelor cu caracter personal în conformitate cu clauza 10.1, clauza 10.2 și clauza 10.3 din prezentul articol din Termeni și condiții.
9.6. Prin încheierea Contractului de Cumpărare, Cumpărătorul declară că Vânzătorul și-a îndeplinit obligația de informare față de Cumpărător înainte de achiziționarea datelor cu caracter personal și a informat Cumpărătorul cu privire la toate informațiile, faptele, drepturile și obligațiile conform Legii privind protecția datelor cu caracter personal, precum și drepturile și obligațiile care decurg din celelalte prevederi ale Legii privind protecția datelor cu caracter personal.
9.7. De asemenea, Cumpărătorul declară prin prezenta că Vânzătorul i-a adus la cunoștință toate următoarele drepturi ale persoanei în cauză în în sensul Regulamentului (UE) 2016/679 din Legea privind protecția datelor cu caracter personal. În urma celor de mai sus, Cumpărătorul are dreptul de a solicita de la Vânzător:
Datele cu caracter personal conținute în baza de date vor fi prelucrate în conformitate cu prevederile legislației aplicabile, în special Regulamentul Parlamentului European și al Consiliului (UE) 2016/679 din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, care abrogă Directiva 95/46/CE (denumită în continuare „GDPR”)
a) scopul prelucrării datelor cu caracter personal,
b) categoria datelor cu caracter personal prelucrate,
c) identificarea destinatarului sau a categoriei de destinatar căruia i-au fost sau urmează să fie furnizate datele cu caracter personal, în special destinatarul dintr-o țară terță sau dintr-o organizație internațională, dacă este posibil;
d) perioada de stocare a datelor cu caracter personal; dacă acest lucru nu este posibil, informații cu privire la criteriile de determinare a acestuia,
e) dreptul de a solicita de la operator rectificarea datelor cu caracter personal referitoare la persoana vizată, ștergerea sau restricționarea prelucrării acestora sau dreptul de a se opune prelucrării datelor cu caracter personal;
f) dreptul de a introduce o acțiune în temeiul § 100 ,
g) surse de date cu caracter personal, dacă datele cu caracter personal nu au fost obținute de la persoana vizată,
h) existența unui proces decizional individual automatizat, inclusiv a profilării conform § 28 alin. 1 și 4; în în aceste cazuri, operatorul va furniza persoanei vizate informații, în special, despre procedura utilizată, precum și semnificația și consecințele așteptate ale unei astfel de prelucrări a datelor cu caracter personal pentru persoana vizată.
9.8. Vânzătorul declară că, în conformitate cu Legea privind protecția datelor cu caracter personal, datele cu caracter personal vor fi colectate exclusiv în scopurile prevăzute în prezentul articol din Termeni și condiții.
9.9. Vânzătorul declară că, în conformitate cu Legea privind protecția datelor cu caracter personal, se va asigura că datele cu caracter personal sunt prelucrate și utilizate exclusiv într-un mod care corespunde scopului pentru care au fost colectate.
9.10. Vânzătorul declară că, în conformitate cu Legea privind protecția datelor cu caracter personal, va prelucra datele cu caracter personal în conformitate cu bunele maniere și va acționa într-o manieră care nu contravine sau eluda prevederile Legii privind protecția datelor cu caracter personal sau alte reglementări legale cu caracter general obligatoriu. .
9.11. În cazul încetării relației stabilite între Vânzător și Cumpărător în baza acestor Termeni și Condiții, pe care s-a bazat prelucrarea datelor personale ale Cumpărătorului, datele personale ale Cumpărătorului vor continua să fie stocate în baza de date a Vânzătorului numai în măsura în care și pentru perioada de timp cerută de legea aplicabilă. Pe baza deciziei Vânzătorului, toate celelalte date cu caracter personal vor fi eliminate în conformitate cu Legea privind protecția datelor cu caracter personal sau anonimizate.
9.12. Operatorul site-ului web este responsabil pentru prelucrarea datelor cu caracter personal în conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului privind protecția persoanelor fizice în legătură cu prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date (denumită în continuare „GDPR”) și Legea nr. 18/2018 din, din protecția datelor cu caracter personal și modificarea unor legi.
9.13. Operatorul site-ului se angajează să ia măsuri tehnice și organizatorice adecvate pentru a securiza datele cu caracter personal pentru a preveni accesul neautorizat sau pierderea acestor date. Operatorul declară că numai persoanele autorizate care sunt obligate să păstreze confidențialitatea datelor cu caracter personal vor avea acces la datele personale. Operatorul a luat măsuri tehnice pentru a securiza stocarea datelor și a datelor cu caracter personal înregistrate pe hârtie. Datele personale ale clienților sunt stocate pe serverele proprii ale operatorului. Toate datele personale sunt stocate pe teritoriul Uniunii Europene
10. Procesarea cookie-urilor
10.1. Vânzătorul folosește cookie-uri pe acest website, care sunt folosite aici în scopul măsurării traficului site-ului web, vizarea publicității, personalizarea afișării site-ului www.niponino.ro. Cookie-urile pentru măsurarea traficului site-ului web și personalizarea afișajului site-ului web sunt procesate pe baza interesului legitim al companiei noastre. Cookie-urile pentru direcționarea publicității sunt procesate pe baza consimțământului dumneavoastră.
Datele pe care operatorul le obține în acest mod pot fi puse la dispoziția altor procesatori, în special operatorilor serviciilor și platformelor Google și Facebook.
Site-urile web pot fi, de asemenea, utilizate într-un mod care nu permite colectarea de date despre comportamentul vizitatorilor site-ului.
Colectarea datelor despre comportamentul vizitatorilor site-ului este activată la inițiativa vizitatorului site-ului, exprimată prin bifarea activă a opțiunii „Sunt de acord” care urmează anunțului din partea de jos a site-ului.
Vă acordați consimțământul pentru perioada specificată mai jos pentru cookie-urile de marketing individuale. Consimțământul pentru colectarea datelor cookie în scopuri de marketing poate fi retras în orice moment prin modificarea setărilor browserului de internet relevant.
Fișierele cookie colectate sunt prelucrate în principal prin serviciul Google Analytics, operat de Google Inc., cu sediul social la 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA.
Fișierele cookie colectate sunt procesate ulterior de Google Inc. în conformitate cu Politica de confidențialitate, disponibilă la https://policies.google.com/privacy?hl=ro.
Vă rugăm să rețineți că, conform Legii privind protecția datelor cu caracter personal, aveți dreptul de a:
- solicitați informații de la noi cu privire la datele personale pe care le prelucrăm,
- solicitați o explicație de la Administrator cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal,
- solicitați de la noi acces la aceste date și actualizați sau corectați-le,
- solicitați să ștergem aceste date personale - compania le va șterge, cu excepția cazului în care intră în conflict cu legile aplicabile și cu interesele legitime ale companiei
- în caz de îndoială cu privire la respectarea obligațiilor legate de prelucrarea datelor cu caracter personal, contactați Administratorul sau Oficiul pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal.
Cookie-uri terță parte - subsecțiune
Vânzătorul poate colecta următoarele cookie-uri pe site-ul său www.niponino.ro :
1) Google Analytics, obținerea de informații statistice, expirare – conform setărilor browserului sau după ștergere
Consimțământul pentru utilizarea cookie-urilor în scopul exprimat în acești Termeni și Condiții este conform OUG 13/24.04.2012 privind comunicațiile electronice la fel de modificat, ia în considerare setarea relevantă a browserului de internet selectat.
Cookie-urile pot fi respinse folosind browser-ul de internet, se poate seta doar utilizarea unor cookie-uri sau pot fi eliminate complet de pe dispozitivul final.
Dacă nu sunt utilizate cookie-uri, Operatorul nu este responsabil pentru funcționarea incorectă a site-ului web pe dispozitivul final.
11. Dispoziții finale
11.1. Vânzătorul are dreptul, în funcție de natura produselor comandate, să invite consumatorul la o inspecție personală și la colectarea personală a produsului (se aplică în principal unui produs mai solicitant financiar, sau mai solicitant din punct de vedere al volumului sau al greutății) . În aceste cazuri, consumatorul va fi contactat și următoarea procedura va fi convenita cu acesta. În cazul în care consumatorul a plătit deja prețul de cumpărare, această sumă îi va fi transferată înapoi, dacă nu s-a convenit altfel.
11.2. Acești termeni și condiții generale au fost formulați și stabiliți cu bună-credință, pentru a îndeplini condițiile legale și pentru a reglementa relațiile de afaceri corecte dintre vânzător și consumator. În cazul în care autoritățile competente din Republica Slovacă consideră că oricare dintre prevederile acestor Termeni și Condiții sunt invalide sau inaplicabile, în totalitate sau în parte, valabilitatea și aplicabilitatea prevederilor rămase și a părților rămase ale prevederii relevante vor rămâne neafectate.
11.3. Drepturile consumatorului în raport cu vânzătorul decurg din OUG nr 34/2014 privind Protecția Consumatorului în vânzarea de bunuri sau prestarea de servicii în baza unui contract la distanță sau a unui contract încheiat în afara sediului comercial al vânzătorului și cu privire la modificarea și completarea anumitor acte rămân neafectate de acești termeni și condiții.
Anexa nr. 1 - MODEL DE FORMULAR DE RETURNARE
Vânzător:
Vânzătorul este societatea comercială Niponino s.r.o., cu sediul social înregistrat la Zádveřice 84, 763 12 Zádveřice-Raková, ID-ul COMPANIEI: 19401990, NUMĂR DE TVA: CZ19401990.
Filiala de expediere:
Numele și adresa filialei relevante a expediției conform documentelor atașate la expediție:
Cumpărător:
Numele și prenumele
Adresa, telefon, email:
Numărul contului bancar:
Subiect: Retragerea din contractul de cumpărare
Vă informez ca conform prevederilor din OUG nr 34/2014 privind protecția consumatorului în ceea ce privește vânzarea de bunuri sau prestarea de servicii în baza unui contract încheiat la distanța sau a unui contract încheiat în afara sediului vânzătorului și în ceea ce privește modificarea și completarea unor legi, mă retrag din contractul de cumpărare prin care am achiziționat bunurile de la compania dvs.:
- număr de ordine
- codul și denumirea produsului
Data:
.......................... semnătura cumpărătorului