Retururi și reclamații

Ați comandat mărimea greșită? Nu vă plac produsele pe care le-ați cumpărat și doriți să le returnați? Sau bunurile livrate sunt deteriorate? Aici veți găsi informații despre cum să procedați.

Reclamații


Este ceva în neregulă cu produsul? Ați observat defecte ale produsului care nu au fost cauzate de o utilizare necorespunzătoare? Nicio problemă, fiecare produs are o garanție de 24 de luni și puteți trimite înapoi produsul deteriorat ca o reclamație.  

În fereastra de mai jos, completați numărul de comandă al comenzii din care doriți să returnați produsele și faceți clic pe RECLAMATII.
Urmați apoi instrucțiunile de pe site.

Etapele următoare:
- introduceți numărul de cont în format IBAN pentru o posibilă rambursare.
- selectați produsul pe care doriți să îl revendicați. 1 revendicare = 1 produs. Dacă doriți să revendicați mai multe produse, trebuie să completați un nou formular pentru fiecare produs.
- Încărcați fotografii sau clipuri video ale defectului.
- Descrieți verbal defectul în căsuța prevăzută în acest scop.

După trimiterea formularului, veți primi un e-mail cu instrucțiuni suplimentare. Până atunci, nu trimiteți înapoi bunurile revendicate! Vă mulțumim.

Dacă vi se trimite un e-mail și vi se cere să trimiteți bunurile înapoi, vă rugăm să urmați instrucțiunile din e-mail.

 

Returnarea produsului


Puteți returna numai articole curate, nepurtate și nedeteriorate, inclusiv etichetele și ambalajul original. Din motive de igienă, lenjeria intimă nu poate fi returnată.
Produsele pot fi returnate în termen de 30 de zile de la livrare, fără a da un motiv.
Pentru a returna un produs, vă rugăm să procedați după cum urmează - În fereastra de mai jos, completați numărul de comandă al comenzii din care doriți să returnați produsele și faceți clic pe RETURURI.
Urmați apoi instrucțiunile de pe site.

Etapele următoare:
- Introduceți numărul de cont în format IBAN pentru o posibilă rambursare.
- Selectați produsul pe care doriți să îl returnați. 

  1. Ambalați produsele returnate.
  2. În colet, trimiteți și factura și protocolul de reclamații (atașat la acest e-mail), astfel încât în depozit să știm ce trimiteți înapoi.
  3. Dacă ați comandat produsele prin Packeta - în pachet veți găsi o bucată mică de hârtie autocolantă cu un cod de bare - aceasta este eticheta de returnare. Lipiți-o pe pachet și trimiteți coletul. Următorul punct nu se aplică în cazul dumneavoastră, deoarece eticheta conține deja adresa și codul de identificare.
  4. Dacă nu ați primit eticheta/AWB de returnare sau ați pierdut aceasta etichetă, scrieți adresa și codul de identificare pe pachet - VIZIBIL ȘI MARE - și trimiteți pachetul la:

Packeta Romania srl
ESHOP ID: 96773259
Strada Virginia Nr.4

077096 Dragomirești-Deal
Ilfov, CTPark A1 Km13

Puteți trimite pachetul în mai multe moduri:

  • Aduceți-l la punctul de predare Packeta. https://www.packeta.ro/
  • Trimiteți la adresa de mai sus (Packeta Romania s.r.l.) prin curierul Packeta.  https://www.packeta.ro/
  • Trimiteți cu altă firmă de curierat. Dacă trimiteți un colet prin alt serviciu de curierat decât Packeta, trebuie să afișați în mod vizibil codul de returnare ID 96773259 pe colet.
  • Un pachet care nu este marcat în modul de mai sus poate fi atribuit unui destinatar greșit la depozit, iar bunurile pe care le trimiteți pot să nu ajungă deloc la noi! Vă rugăm să vă asigurați că ați introdus codul corect!

NOTĂ: prin cele de mai sus puteți returna coletul de până la 15 kg, cu dimensiuni: Dimensiune maximă: partea cea mai lungă a coletului max. 120 cm și suma lungimilor tuturor celor trei laturi ale coletului max. 150 cm (de exemplu, 60 cm x 50 cm x 40 cm). How to properly package a parcel | Zasilkovna.cz. Dacă trebuie să returnați un colet mai mare sau mai greu - vă rugăm să contactați Serviciul Clienți pentru mai multe instrucțiuni. Mulțumesc.

Cât de mult veți plăti pentru ea?


Dacă duceți pachetul la un punct de predare-primire Packet, nu plătiți nimic. 
Puteți, de asemenea, să returnați coletul la adresa indicată prin intermediul unui alt curier - atunci veți plăti în funcție de tariful companiei de curierat la care returnați coletul.

Nu trimiteți colete de retur prin Poșta Română. Poșta Română nu permite livrarea la adresa dumneavoastră.

Nu trimiteți colete contra ramburs. Astfel de trimiteri nu vor fi acceptate pentru expediere la adresa de retur.

Date de comandă

Revendicarea bunurilor cu un defect de fabricație. Returnarea bunurilor în termen de 30 de zile.