FAQ - Întrebări frecvente
FAQ - Întreabă, vom răspunde.
Selecția produselor
Cum aflu dacă produsele sunt în stoc? Produsul este în stoc pentru livrare imediată?
Toate produsele sunt în stoc și gata pentru expediere imediată din depozitul nostru.
Caut o anumită mărime sau culoare pe care nu o oferiți. Se poate comanda?
Puteți comanda doar produse (dimensiune, combinații de culori) pe care le puteți vedea în eshop-ul nostru.
Nuanța de culoare corespunde produsului în realitate?
În cele mai multe cazuri, da. Cu toate acestea, culoarea poate fi distorsionată prin setarea monitorului sau a afișajului telefonului.
Ce garanție se aplică produselor mele?
Condițiile de garanție pot fi găsite în Procedura de Reclamații.
O comandă
Este necesară înregistrarea pentru a crea o comandă?
Nu, puteți comanda produse fără înregistrare. Cu toate acestea, înregistrarea vă aduce anumite beneficii.
Este posibil să cumpărați fără TVA - ca companie?
Da, dar numai dacă sunteți plătitor de TVA - o companie. Tot ce trebuie să faceți este să introduceți informații complete de facturare (achiziționare în numele companiei) și să bifați că sunteți plătitor de TVA
Produsul poate fi comandat telefonic?
Nu, articolele pot fi comandate numai online.
Care este timpul de livrare a produselor comandate?
Vă vom expedia produsele până în ziua următoare a plasării comenzii. Termenul standard de livrare este de 2-7 zile.
Cum pot aplica codul de reducere?
Codurile de reducere sunt introduse în câmpul relevant în primul pas al procesului de plată.
Pot folosi mai multe coduri de reducere într-o singură comandă?
Nu, reducerile nu se cumulează. 1 comandă = 1 cod de reducere.
Cum pot aplica un voucher cadou electronic?
Voucherul cadou electronic conține un cod unic pe care îl introduceți în câmpul cod de reducere în primul pas al formularului de comandă.
Pot folosi mai multe cupoane electronice într-o singură comandă?
Da, este posibil. Voucherul electronic este o metodă de plată. Condiția este ca valoarea totală a comenzii să fie mai mare sau egală cu valoarea bonurilor utilizate. Noi nu rambursăm banii.
Pot schimba comanda după crearea și trimiterea acesteia?
Odată ce o comandă a fost creată, nu se mai pot face modificări. Putem modifica adresa de livrare doar dacă comanda dvs. nu a fost încă expediată din depozit. În acest caz, vă rugăm să contactați serviciul clienți.
Am uitat să introduc un cod de reducere în comanda deja trimisă, pot să o pun acum?
Codul de reducere nu poate fi adăugat la comanda deja plasată. În acest caz, contactați serviciul nostru pentru clienți. Vom anula comanda și puteți crea o nouă comandă cu codul.
Am plasat comanda dar nu am primit o confirmare prin e-mail a comenzii. Ce ar trebui să fac?
Dacă ați introdus corect adresa de e-mail în comandă, dar încă nu primiți niciun mesaj de la noi, verificați mai întâi dosarele SPAM și Junk din oficiul poștal de livrare. Dacă acest lucru nu vă ajută, nu ezitați să ne contactați, vom rezolva problema împreună.
Am introdus un e-mail greșit în comandă.
Nu este posibilă corectarea e-mailului din comandă. Nu veți primi e-mailuri de confirmare a comenzii. Vă rugăm să ne trimiteți e-mailul corect la care vă vom trimite o factură.
Am mai multe comenzi, le pot îmbina într-un singur pachet?
Din păcate, fuzionarea comenzilor nu este posibilă.
Cum îmi anulez comanda?
După trimiterea comenzii dvs. veți primi un e-mail de confirmare cu un rezumat al comenzii. Dacă doriți să anulați comanda, răspundeți la cererea de modificare. Serviciul nostru pentru clienți se va ocupa de cererea dvs.
Dacă creez și plătesc o comandă și apoi o anulez, când îmi primesc banii înapoi?
Termenul legal de rambursare este de 14 zile, dar încercăm să returnăm banii imediat, până la 1-5 zile.
Vreau să scriu o recenzie a produsului. Cum pot face acest lucru?
Recenziile pot fi introduse numai de utilizatorii înregistrați și autentificați. Recenzia poate fi introdusă direct pe pagina produsului a unui anumit produs.
Plăți
Ce metode de plată pot folosi pentru a plăti achiziția?
Acceptăm diverse metode de plată: ramburs, card online și transfer online. Puteți găsi mai multe detalii pe Metoda de plată.
Cum primesc o factură pentru produsele mele?
Vă vom trimite o factură digitală în format PDF prin e-mail. În cazul rambursului, vă vom trimite un document prin e-mail după livrarea și plata comenzii.
Ce ar trebui să fac dacă nu am reușit plata online?
Portalul de plată trimite pe e-mail informații despre starea plății. Făcând clic pe un e-mail dat, este posibil să repetați plata. Dacă nu există nicio opțiune în e-mail, este necesar să creați o nouă comandă.
Pot schimba metoda de plată deja selectată?
Nu este posibilă schimbarea metodei de plată în comanda deja plasată.
Livrare
Care sunt opțiunile de livrare?
Opțiunile de livrare curente pot fi găsite pe Metode de transport.
Cât costă transportul și cât durează livrarea?
Costurile de livrare depind de metoda de livrare aleasă. Opțiunile de livrare curente pot fi găsite pe Metode de transport. Vă vom expedia produsele în următoarea zi lucrătoare după plasarea comenzii. Termenul standard de livrare este de 2-7 zile.
Cum aflu că comanda mea a fost deja expediată?
NDupă expedierea produselor pe care le-ați comandat din depozitul nostru veți primi o notificare prin e-mail.
Cum pot urmări expedierea în drum spre mine?
Puteți urmări expedierea printr-un link din e-mail trimis de transportator, împreună cu informații despre livrarea expedierii dumneavoastră.
Comanda mea nu a sosit la data estimată, pe cine ar trebui să mă adresez?
Contactați serviciul nostru pentru clienți. Vom contacta transportatorul.
Transportul a venit deteriorat. Ce ar trebui să fac?
Nu acceptați transporturi deteriorate și solicitați o înregistrare a expedierii deteriorate de la transportator. Bunurile ne vor fi returnate și le vom retrimite într-un ambalaj nou, nedeteriorat. Vă rugăm să informați serviciul nostru pentru clienți. Dacă ați primit un transport deteriorat, vă rugăm să verificați starea produselor. Dacă produsele separate sunt deteriorate, vă rugăm să utilizați formularul de reclamație - indicând ca motiv - deteriorat în timpul transportului, sau să contactați serviciul nostru pentru clienți.
Plângere
Cum pot revendica bunuri?
Unde pot găsi formularul de reclamație?
Produse returnate
Cum pot returna produsele
Unde pot găsi un formular de retur?
Care este termenul limită pentru returnarea produselor?
Termenul limită de returnare este de 30 de zile de la primirea produselor. Produsele returnate trebuie să fie nefolosite, nedeteriorate, cu etichete sau cutii originale.
Cine suportă costul transportului produselor returnate?
Costul returnării produselor este suportat de client.
Puteți comanda un curier pentru a returna produsele pe care vreau să le trimit înapoi?
Nu comandam curier.
Unde ar trebui să trimit produsele pe care vreau să le returnez?
Pot returna orice fel de produse?
Da, cu excepția tichetelor cadou electronice.
Doresc sa fac schimb de produse (de ex. din cauza dimensiunilor reduse). Ce ar trebui să fac?
Este necesară retragerea din contractul de cumpărare. Vă vom rambursa banii pentru produse. Creați o nouă comandă pentru produsele necesare.
Când voi primi rambursarea?
Termenul legal pentru rambursare este de 14 zile. Termenul limită de returnare se calculează de la livrarea produselor returnate înapoi la adresa Niponino din Republica Cehă.
Înregistrare si cont client
Care sunt beneficiile înregistrării pe Niponino?
Există o mulțime de avantaje. Acestea includ: Cumpărături simple fără a reintroduce datele de contact, posibilitatea de a salva articolele preferate, acces simplu la prezentarea generală a comenzilor, inclusiv documentele de vânzare, returul simplu sau reclamațiile. Înscrieți-vă și obțineți beneficii.
Înregistrarea este plătită?
Nu, nu plătiți nimic pentru înregistrare.
De ce nu primesc e-mailuri de confirmare?
Dacă ați introdus corect adresa de e-mail în comandă, dar încă nu primiți niciun mesaj de la noi, verificați mai întâi dosarele SPAM și Junk din oficiul poștal de livrare. Dacă acest lucru nu vă ajută, nu ezitați să ne contactați, vom rezolva problema împreună.
Cum îmi schimb parola?
Puteți schimba oricând parola și adresa de e-mail actuală din profilul dvs. Dacă nu vă amintiți parola de conectare, o puteți restaura înainte de a vă autentifica. Pentru a face acest lucru, faceți clic pe „Parolă uitată” și urmați instrucțiunile.
Am uitat parola. Cum intru în contul meu?
Dacă nu vă amintiți parola de conectare, o puteți restaura înainte de a vă autentifica. Pentru a face acest lucru, faceți clic pe „Parolă uitată” și urmați instrucțiunile.
Am mai multe conturi de clienți, trebuie să le unesc.
Fuziunea conturilor clienților nu este posibilă. Dacă din orice motiv trebuie să anulați oricare dintre înregistrările dumneavoastră la www.nipopino.ro, este necesar să trimiteți o cerere scrisă la adresa de email: gdpr@nipopino.ro.
Cum pot anula înregistrarea, inclusiv contul de client?
Dacă din orice motiv trebuie să anulați oricare dintre înregistrările dumneavoastră la www.nipopino.ro, este necesar să trimiteți o cerere scrisă la adresa de email: gdpr@nipopino.ro.